[so] [Tema 4][Windows]Problema linkare

Alex Gorunescu algorunescu at yahoo.com
Sun May 8 15:51:49 EEST 2011

Aia era. Eu am facut structura cu typedef struct monitor{...}Monitor iar testele
cautau struct Monitor* la functii nu Monitor*. Am pierdut o zi intreaga pentru
prostia asta. Merci mult. Acum m-am mai uitat inca o data in scheletul trimis de
Andrei si acolo era la fel struct Monitor{....} nu typedef dar nu vazusem.

 Alex