[so] [Tema 4][Windows]Problema linkare

VLAD TUDOSE vlad_tudose at yahoo.com
Sun May 8 15:24:04 EEST 2011

--- On Sun, 8/5/11, Alex Gorunescu <algorunescu at yahoo.com> wrote:

> Merci de sfaturi. Nu aveam .cpp la surse. Asta a rezolvat comanda link. Acum se fac dll-urile fara eroare dar testele tot nu compileaza "Unresolved external symbol" iar. O sa-mi bat capul in continuare sa vad de ce. Am pierdut mai mult timp incercand sa compilez nenorocitele astea de dll-uri decat mi-a luat sa implementez toata tema in linux.

>Alex.

Salut,

Si eu am avut o problema asemanatoare, daca te uiti in HeaderTest.h structura monitorului
e declarata in felul urmator " typedef struct{} Monitor" drept urmare difera prototipul functiilor.

Eu am rezolvat problema adaugand in sursele bibleotecii "typedef struct {} Monitor" si am modificat
prototipul functilor bibliotecii mele, iar in functile mele fac un cast de la Monitor la structura mea.

Sper ca am fost destul de explicit.

Vlad