[so] [Tema0] Problema teste windows

Alex Gorunescu algorunescu at yahoo.com
Sat Mar 5 14:56:09 EET 2011

Am o problema exasperanta cu testele de windows. Pe masina virtuala ruleaza fara
probleme, cand fac upload nu ruleaza niciunul. Pe vmchecker primele 3 pica si
testul 4 ramane blocat. Practic, parca nu executa deloc. Compilarea mi-o arata
ok. Nu stiu ce sa mai verific. Probabil este ceva legat de Makefile dar nu
reusesc sa-mi dau seama ce pentru ca la mine merg fara probleme. Pe linux merge
totul perfect dar pe windows nu prea am experienta cu c-ul. A mai patit cineva
asta ? Vreo sugestie ?

Alex