[so] Problema teste

Alexandra Sava alexandrasava18 at gmail.com
Sat Mar 5 13:30:15 EET 2011

2011/3/5 Mihai Georgescu <Ice_man8B at yahoo.com>:
>      In momentul in care compilez si rulez testele atat pe Linux cat si pe
> Windows, obtin 7/9. Imi pica testele 7 si 8.
> Dar, nemodificand nimic in cadrul surselor mele,
> m-am dus in fisierele test7.in din cadrul testelor ptr Linux si
> test7.in din cadrul testelor ptr Windows si am sters
> acel rand nou si am dat eu <ENTER> ca sa-l repun.
> Acum obtin 9/9. Mentionez ca daca nu modific acel fisier
> de test (7) (practic nu-l modific cu nimic, ci verific ca acel rand nou este
> scris cum trebuie), si modific fisierul test8.in NU
> se intampla acelasi lucru si obtin iar 7/9.
> [...]

Salut!

Asa pateam si eu. Tu cand modifici fisierul adaugi '\n' dupa print
(ultima linie din fisier) care initial nu era.
Probabil parsarea comenzii facuta de tine depinde de acel '\n'. Cum
initial nu se afla, ti-o facea prost iar cand l-ai pus a mers. Solutia
la problema ta : printf. Afisaza ce iti citeste programul din fisier
atunci cand este la ultima linie si vezi ce nu e ok.

Alexandra