[so] [SO][Tema2][Windows] Problema sincronizare fisier

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Apr 27 20:19:39 EEST 2011

On 04/23/2011 03:12 PM, Cosmin Stefan-Dobrin wrote:
> Si ca o scurta descriere a ce am facut in cod, initial am mapat (ca in
> exemplu), granular, fiecare pagina virtuala cu flagurile:
> VirtualAlloc(  addr, page_size, MEM_RESERVE | MEM_COMMIT, PAGE_NOACCESS);

Nu ai nevoie de MEM_COMMIT. De ce l-ai folosit?

Deci paginile sunt sigur continue? Adică ai alocat întâi un chunk mare
și apoi l-ai dezalocat și alocat granular la nivel de pagină?

> si apoi, la maparea fisierului ram, realizez VirtualFree, Creez un
> FileMapping cu flagurile:
> CreateFileMapping(  file_handle,    NULL,   (DWORD) PAGE_READWRITE,  0, 0,
> NULL);
>
> si mapez fisierul:
> MapViewOfFileEx(  mHandle,  desired_access,    0,
> file_page_no*page_size,   page_size, address);

Presupun că faci mapare granular, pentru fiecare adresă (conform celui
de-al cincilea argument).

Nu văd nici o problemă la flag-urile pe care le-ai folosit.

Răzvan