[so] [SO][Tema2][Windows] Problema sincronizare fisier

Cosmin Stefan-Dobrin cosminstefanxp at gmail.com
Tue Apr 26 17:03:55 EEST 2011

Salut,

Totusi, in cazul meu nu reusesc sa fac testul sa treaca. In memorie apare ce
trebuie, in schimb (asa cum se vede si din output-ul de mai sus), nu se
persista in fisier respectivele date, atunci cand w_sync_mapping (din
tester, linia 492) e apelat cu num_pages. Atunci cand acolo pun 1 (sa-mi
sincronizeze doar prima pagina), __****__testul trece___****___.

Am stat o gramada pe problema asta si tot nu-mi dau seama ce ar putea sa
aiba. Eu suspectez o chestie datorata flagurilor necorespunzatoare de la
CreateFileMapping sau MapViewOfFileEx. De aceea am postat mai sus apelul
acestor functii si am intrebat daca sunt ok. Sunt totusi ok sau nu?

O zi faina,
Cosmin