[so] [Tema2][Linux] Sincronizare operatii

Laurențiu Dascălu dascalu.laurentziu at gmail.com
Sat Apr 24 00:32:32 EEST 2010

On 23.04.2010 20:54, Tudor Scurtu wrote:
> Dar totusi de ce mergea cand urmaream cu gdb? (urmaream in instante separate ale gdb-ului)

Nu știu prea multe chestii internals, dar gdb poate citi spațiul de
memorie virtual al altui proces (face ptrace[0] pt asta) și cine știe ce
chestii modifica pe acolo de nu-ți crăpau pointerii. Pe scurt, este o
problema cu adresele de memorie virtuală și soluția exactă n-o știu,
poate și din cauză că problema e incomplet specificată.

[0] http://linux.die.net/man/2/ptrace

--
Laurențiu Dascălu