[so] [Tema2][Linux] Sincronizare operatii

Cristea Liviu liviu.daniel.cristea at gmail.com
Tue Apr 6 15:58:00 EEST 2010

Tot aici as adauga alte inadvertente.
1.La ultimele 2 teste, cu arhiva pe care o avem la dispozitie momentan, nu
se compileaza si se copiaza automat my_test_lin in directorul de test.
Astfel,ultimele 2 pica ca nu gaseste my_test_lin.
2. De asemenea, in enunt scrie: semafoarele se vor numi sem.N ( cu punct ).
Dar my_test_lin foloseste semN, fara punct.
3. Daca nu dai cati parametri trebuie la my_test_lin, zice: usage : my_test_
*win* ceva ...
4. Analog pentru my_test_win :)