[so] Lab1 feedback

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Fri Feb 27 17:10:47 EET 2009

On Fri, 2009-02-27 at 15:56 +0200, alexandrujuncu at gmail.com wrote:
> Frustrările după primul laborator:
> * fiind primul laborator, am încercat să testez ceea ce s-a afirmat la
> curs cum că 'laboratoarele nu trebuiesc făcute de acasă, ci trebuie
> doar citite introducerile'. Aparent nu este adevarat acest lucru. În
> principal problema este că certințele sunt destul de prost scrise (nu
> se întelege ce se cere de la tine). Am stat foarte mult timp să aștept
> asistentul să vină să îmi zică CE trebuie să fac și după 3 minute
> chiar sa fac (mai puțin in Windows unde ...no comment) ...

Multumim pentru observatii. Apreciem daca ajuti la cresterea calitatii
enuntului editand pagina de wiki asociata[1].

> * faptul că tastaturile nu se blochează la fără 10 este o problema
> majora pentru că duce la un haos la șfârșitul laboratorului

Daca-i alba e prea alba. Daca-i neagra e prea neagra. Dupa cum a spus si
Daniel, preferam sa nu o dam in paranoia. Dar, daca veti insista, o sa
analizam si aceasta propunere.

> * documentatia de Windows este deficitara

Poti fi mai specific, te rugam? Ce ar trebui sa existe si nu exista?

> * au fost extrem de multi timpi morți...cel mai mult a durat la
> migrarea între Linux și Windows. Nu puteam trece la exercițiile de
> Windows pentru că trebuia să aștept  să îmi corecteze ultimul task de
> Linux. Se putea implementa o mașina virtuală pentru a ne permite o
> trecere rapidă între sistemele de operare.

Sistemele au doar 512MB de RAM si e dificil sa sustina doua masini
virtuale (Linux, Windows) pentru development. Ma bazez pe Daniel ca isi
va organiza mai bine timpul data viitoare.

> Cred că trebuia să fie mai mult pus accentul pe gdb.

Accentul merita pus in masura in care chiar ar fi util. Personal, in
afara de situatiile in care apare segmentation fault sau alta exceptie,
cazurile in care folosesc gdb sunt limitate. Si exercitiul cu GDB la cam
asta a fost folosit.

> Thank you, thank you, thank you că ați instalat vim în Windows command line!

Thank cygwin.

Razvan

[1] http://cs.pub.ro/~so/wiki/index.php?title=Laboratoare:Introducere