[so] Lab1 feedback

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Fri Feb 27 16:23:10 EET 2009

2009/2/27 alexandrujuncu at gmail.com <alexandrujuncu at gmail.com>:
> Frustrările după primul laborator:
> * fiind primul laborator, am încercat să testez ceea ce s-a afirmat la
> curs cum că 'laboratoarele nu trebuiesc făcute de acasă, ci trebuie
> doar citite introducerile'. Aparent nu este adevarat acest lucru. În
> principal problema este că certințele sunt destul de prost scrise (nu
> se întelege ce se cere de la tine). Am stat foarte mult timp să aștept
> asistentul să vină să îmi zică CE trebuie să fac și după 3 minute
> chiar sa fac (mai puțin in Windows unde ...no comment) ...

Recunosc că au fost câteva exprimări puţin interpretabile, mea culpa.
Dacă te blochezi la un anumit exerciţiu , din diverse motive , treci
la urmatorul
pană cineva e disponibil să te ajute.

> * faptul că tastaturile nu se blochează la fără 10 este o problema
> majora pentru că duce la un haos la șfârșitul laboratorului

Dacă blocăm tastaturile suntem paranoici , dacă nu le blocăm e haos :).
Cel puţin eu data viitoare o să încep mai devreme procesul de
finalizare a notării.

> * documentatia de Windows este deficitara

Ai dreptate.