[so] [Tema 3] Nelamurire enunt

Catalin catalin.me at gmail.com
Tue Apr 21 17:48:52 EEST 2009

Andrei Bucur wrote:
> Salut!
> "Paginile de memorie virtuala (din spatiul de adresa al procesului) se
> vor mapa direct peste fișierul de RAM folosind apelurile mmap si
> MapViewOfFile."
> Nu inteleg cum as putea sa fac mapare directa a memoriei virtuala care
> are virt_pages pagini peste fisierul RAM care contine phys_pages
> pagini. Intuitiv eu as face  o mapare separata a fisierului RAM in
> spatiul de adrese al procesului. Atunci cand vreau sa aduc o pagina in
> RAM sa o copiez (cu memcpy de exemplu) din memoria virtuala (de
> [...]

Cred ca memoria virtuala pe care trebuie sa o simulam este de fapt
maparea fisierului RAM in spatiul de adrese al procesului.

Pentru a face memcpy ar trebui sa aloci pentru memoria virtuala un
spatiu de phys_pages cu malloc si in momentul asta se cam pierde toata
ideea temei. De ce sa te mai zbati cu RAM si swap daca faci direct un
malloc de phys_pages pentru cat ai tu nevoie ?

Corectati-ma daca gresesc.

Numai bine
Catalin Moraru