[so] [Tema 3] Nelamurire enunt

Andrei Bucur andrei.bucur at gmail.com
Tue Apr 21 17:33:57 EEST 2009

Salut!
"Paginile de memorie virtuala (din spatiul de adresa al procesului) se vor
mapa direct peste fișierul de RAM folosind apelurile mmap si MapViewOfFile."
Nu inteleg cum as putea sa fac mapare directa a memoriei virtuala care are
virt_pages pagini peste fisierul RAM care contine phys_pages pagini.
Intuitiv eu as face  o mapare separata a fisierului RAM in spatiul de adrese
al procesului. Atunci cand vreau sa aduc o pagina in RAM sa o copiez (cu
memcpy de exemplu) din memoria virtuala (de dimensiune virt_pages) in zona
de memorie care se mapeaza peste fisierul RAM.
Poti sa detaliezi la ce se refera acea mapare directa din enunt?
Multumesc