[so] Intrebare despre librarii windows

Alexandru Radovici msg4alex at gmail.com
Thu May 29 14:07:46 EEST 2008

Ma gandesc ca ai putea face in felul urmator: incerci sa incarci biblioteca
cu LoadLibrary, vezi daca a mers (asta inseamna ca ai Windows 2003 sau
2008), iar daca nu o incarci din directorul tau cu un al doilea apel la
LoadLibrary, cu cale exacta.

  Alexandru

2008/5/29 mihaela m <mihaela_im86 at yahoo.com>:

> Inca o intrebare: prin
> 1. The directory from which the application loaded.
> ar trebui sa inteleg si subdirectoarele directorului?
>
> Ca sa explic mai bine care era problema, eu am nevoie de o librarie care
> exista pe windows 2003 si windows 2008 in system32, dar pe 2000 o creez eu
> intr-un director predefinit in aplicatie.
> De asta vroiam doar sa verific existenta ea, fara sa o incarc.
>
> Multumes pentru raspunsurile prompte :).
>
> *Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>* wrote:
>
> stiu, LoadLib cauta in mai multe locuri si are niste prioritati bine
> [...]

Alexandru RADOVICI
Universitatea "Politehnica" din Bucuresti

e-mail: alex at ipworkshop.ro
telefon: 0742061223
www.ipworkshop.ro