[so] Intrebare despre librarii windows

mihaela m mihaela_im86 at yahoo.com
Thu May 29 13:59:44 EEST 2008

Inca o intrebare: prin
1. The directory from which the application loaded.
ar trebui sa inteleg si subdirectoarele directorului?

Ca sa explic mai bine care era problema, eu am nevoie de o librarie care exista pe windows 2003 si windows 2008 in system32, dar pe 2000 o creez eu intr-un director predefinit in aplicatie.
De asta vroiam doar sa verific existenta ea, fara sa o incarc.

Multumes pentru raspunsurile prompte :).

Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com> wrote: stiu, LoadLib cauta in mai multe locuri si are niste prioritati bine
determinate.

am luat "(presupun ca e setata in PATH)" ca o premisă.

2008/5/29 Maximilian Machedon :

> Tin sa nu fiu de acord. Nu folosi path-ul pentru ca poti obtine altceva
> decat ar incarca LoadLibrary.
>
> Vezi http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms682586.aspx

Lucian