[so] Mutare PSO <-> BD2

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Jul 8 17:51:45 EEST 2008

On Tue, 2008-07-08 at 03:45 -0700, Alex wrote:
> Salut.
>
> Tavi, Razvan va rog sa ma lamuriti si pe mine cu urmatoarea situatie.
> Am inteles cand s-au dat notele ca oficial hartiile au ramas la fel cu
> pso pe sem 1, dar in practica pana la toamna la fi altfel. ok, sunt de
> acord cu asta si cred ca asa va fi(asa va fi nu???!!).
> Dar incercand sa completez contractul de studii cu un coleg am ajuns
> la concluzia ca pe sem 2 nu exista materii de 6 credite. Astfel
> alegand bd2(5 credite) pe sem 1 nu mai raman materii de 6(in afara de
> pso) pe sem2. IN total iesem cu 1 pct credit mai putin. E aiurea sa
> [...]

Ar trebui ca astazi sau maine sa se reflecte schimbarea SO2/BD2 si pe
site-ul studenti.pub.ro

Discutiile despre punctele de credit ale materiilor au loc in cadrul
catedrei si al facultatii. Pentru intrebari legate de acest lucru cel
mai bine va adresati decanatului sau biroului de conducere a catedrei.

Din cate stiu eu materiile specializarii au 6 puncte credit, iar cele
alese au 5 puncte credit. In semestrul 2 veti avea o materie din
specializarea voastra (care, pe acest semestru, e posibil sa valoreze
tot 5 puncte) si doua din alte specializari. Restul de puncte de credit
pana la 30 (numarul de credite pe semestru) vor fi alocate proiectului
de diploma.

Nu stiu daca ti-am raspuns complet/corect la intrebare. Cunostintele
mele sunt limitate si, dupa cum am precizat, ar trebui sa te adresezi
forurilor de conducere a facultatii si catedrei.

believed to be clean.