[so] Mutare PSO <-> BD2

Alex alexeurope2002 at yahoo.com
Tue Jul 8 13:45:54 EEST 2008

Salut.

Tavi, Razvan va rog sa ma lamuriti si pe mine cu urmatoarea situatie.
Am inteles cand s-au dat notele ca oficial hartiile au ramas la fel cu pso pe sem 1, dar in practica pana la toamna la fi altfel. ok, sunt de acord cu asta si cred ca asa va fi(asa va fi nu???!!).
Dar incercand sa completez contractul de studii cu un coleg am ajuns la concluzia ca pe sem 2 nu exista materii de 6 credite. Astfel alegand bd2(5 credite) pe sem 1 nu mai raman materii de 6(in afara de pso) pe sem2. IN total iesem cu 1 pct credit mai putin. E aiurea sa mai alegi o materie doar pt asta.
Asta mi se pare o mica problema. Sa capete bd2 6 pct credit si pso 5?
Stiti ceva despre asta? Ati surprins aceasta problema in discutiile voastre?
(Solutia ar fi alegerea unei alte materii in afara de bd2, ca in rest au 6...dar totusi..tre sa putem sa ne alegem optiunile nu?)

Mersi mult.
Alex gavrila.