[so] Corectarea temelor in rafala => Incorectitudine

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Thu Jul 3 10:44:11 EEST 2008

2008/7/3 George Dita <george.dita at gmail.com>:
> Subiectul pe care il pun in discutie este reprezentat de corectarea
> temelor in ultima zi.
> Chiar cu mai putin de 24 de ore inainte de examen.

Și când propui să corectăm temele? V-am lăsat până în ultima zi să mai
trimiteți teme și în sesiune. Sunt enorm de multe teme și avem și noi
examene de dat sau de supravegheat/corectat/etc.

> Daca am ales ca in situatia "copierii temei 2" sa depistez singur
> persoana care mi-a corectat-o si sa nu postez pe lista de discutii in
> ideea ca greseli face oricine acum simt nevoia sa prezint o alta situatie.
> Nu pot fi de acord cu punctarea (sau depuncatarea) unei teme fara ca
> aceasta sa fie citia.

Ce presupuneri drăguțe faci :)

> [...]
> cateva).
> -0.20: nu ai eliberat memoria alocata in init_map
> -0.05: nu verifici ca sigsegvul este generat in zona de memorie
> returnata de vinit
> "
>
> Acum va scriu randul numarul 3 din README-ul de pe windows:
>
> "
> BTW vedeti ca la tema3 pe linux am uitat sa dezaloc memoria pentru
> vectorii de mapari, m-am prins abia acum. Sper doar ca se va compensa cu
> restul implementarii pentru ca am vazut ca se dau si bonusuri pentru
So? Trebuia să retrimiți tema3 linux. Eu n-am dat bonusuri pe chestii
drăguțe, ci pe chestii care m-au impresionat cât de cât.

> Singura concluzie pe care o pot trage este ca la varianta pe windows
> nici macar nu s-a citit Readme-ul si doar s-a "copiat" nota de la
> varianta linux.
Da, recunosc, am dat copy-pasta la feedback-ul de la linux și am
extras ce nu se aplica și pe windows pentru că unele se aplicau în
ambele locuri. Din păcate am uitat o singură chestie: că ai făcut
eliberarea resurselor în init_map. Peste implementare m-am uitat mi-a
scăpat chestia asta. E nevoie de tămbălău și spamarea tuturor
colegilor?

Îmi cer scuze, la ora la care ți-am corectat tema mi-a scăpat un
aspect. Pune-o și în perspectiva asta: eu azi de la 8 aveam examen la
PF și n-am apucat să învăț decât vreo câteva ore azi-noapte pentru că
toate zilele astea doar am corectat teme și am căutat copiatori.

> Este cumva obisnuinta sa se plece de la prezumptia de vinovatie si de la
> prejudecati?

Sincer, în privința ta să știi că se pleacă de la cele mai groaznice
prejudecăți.
Și la ASC și la SO totul e împotriva ta (mă gândesc că și la alte materii).
Totul ca să ai motive de flame-uri interminabile.
Dacă te întrebi ce e cu tonul ăsta neprietenos și nepoliticos al meu:
dacă vrei un răspuns mai calm încearcă să-ți formulezi mai puțin
tendențios mesajele pe care le trimiți pe grup.

BTW, că tot te dădeai mare că ai super teme și vrei să le faci publice
să aibă și alții model open-source de temă perfectă. Am găsit teme
extraordinar de frumoase (pe care le-am punctat cu bonusuri
sănătoase), am găsit teme care verificau fiecare cod de eroare, al
fiecărei funcții (chiar și close() sau unlink()). Alea da teme de
arătat ca exemplu. Tema ta 3 sincer, nu e un motiv de mândrie. Nu
verifici coduri de eroare, ai valori hardcodate prin cod, în principiu
e o temă comună-spre bună. Îmi pare foarte rău că nu pot să vă arăt
implementările unor colegi de-ai vostri, cod de pus in ramă :D

Și încă ceva: Răzvan v-a rugat să trimiteți mail persoanelor
responsabile de acele teme, nu pe grup. Nu toți sunt interesați de
faptul că unul dintre voi nu este deacord cu depunctările primite. În
plus, eu m-am semnat în feedback special pentru a-ți ușura procesul
identificării asistentului care ți-a corectat tema.

Te rog, dacă mai ai alte nelămuriri asupra depunctărilor,
contactează-mă personal.

--
Lucian