[so] Probleme checker

Neculciu Filip neculciufilip at gmail.com
Fri Aug 29 15:09:38 EEST 2008

Neculciu Filip -333 CC

Buna ziua!
Am uploadat recent tema 2 , versiunile pentru Linux si Windows. Ieri la cele
2 teme aparea un mesaj de genul "Nu compileaza. Probabil eroare de checker".
Am reuploadat cele 2 teme, la tema de Linux acum observ ca nu apare nici un
semn (campul in dreptul meu este blank); iar la tema Windows apare mesajul
"Nu compileaza" desi am testat-o de cel putin 5 ori si compileaza cu
Makefile-ul inclus.
Am reuploadat temele, in speranta ca probleme se vor rezolva. Dar daca
totusi nu se rezolva, sper sa se gaseasca o solutie pentru a fi corectate si
punctate corespunzator. (Am citit regulile de uploadare a temelor, am
verificat tot si consider ca am respectat toate regulile)
Va multumesc anticipat.