[so] eorare

Mihai Rotaru roty at boo-media.com
Fri Aug 29 14:08:18 EEST 2008

deci la tine era!  :)

----- Original Message -----
  From: Radu Andritoiu
  To: so at cursuri.cs.pub.ro
  Sent: Friday, August 29, 2008 1:36 PM
  Subject: [so] eorare

        salut

        uite ce eroare imi afiseaza pe site la compilarea temei2:

0-10: tema nu se compileaza-3.0: intarziere 12 zilechecker: checking stud/Mihai Rotaru/tema3/win/2008-08-29 12:46:56failed to start vmfailed to start vmfailed to start vmfailed to start vmfailed to start vmfailed to copy job to vm

        ce inseaman asta? ca te ma mea nu este buna? (totusi tema am rulat-o pe calculatorul meu cu testul de pe site si merge impecabil)

        de ieri (cand din greseala m-am uitat peste nota si am vazut 0 puncte) tot incerc sa uploadez tema si imi da diferite erori, de genul nu poate aloca memoria partajata, nu poate crea semaforul.

        Ceea ce este ciudat faptul ca intre versiunileuploadate de mine sunt mici modificari, uneori chiar doar spatii inserate.