[so] variabile de mediu (windows)

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Fri Nov 2 13:47:00 EET 2007

Vlad Cananau wrote:
> am rulat-o din Visual Studio (debug & stuff) deci a mers cu niste
> variabile de mediu generice.
> Ce intrebam eu este "de ce in cmd set zice ca exista variabila HOME si
> cand rulez nu?"
>
> Asteptam un raspuns de genul "Pentru ca cygwin pune variabile de mediu
> in cmd dar nu si in sistem" sau ceva de genul asta....

/me is sorry. Nu intelesesem intrebarea.

Ca sa clarificam. Tu incerci sa rulezi din prompt-ul Visual Studio tema.
Desi variabila de mediu este configurata (la nivel de prompt) iti da
eroare. Ai incercat sa rulezi comanda "cd $HOME" din prompt? Ideea este
ca in Windows calea completa este C:\cygwin\home\so si de-asta e posibil
sa nu mearga. Sau poate tot nu am inteles intrebarea.

Daca rulezi in Cygwin iti mai da aceeasi eroare?