[so] Operatorul de paralelism

Vlad Ionita arpeggiosso at yahoo.com
Fri Nov 2 11:26:30 EET 2007

Am si eu o nedumerire in legatura cu operatorul de paralelism.

Pe linux e destul de usor sa simulezi cat mai realist situatia ca ai
posibilitatea de a include instructiuni intre fork si exec...dar pe Windows
nu ai aceasta posibilitate.

Este gresit ca abordare ca atunci cand intalnesti in arbore un nod ce
contine un operator de paralelism, ce are ca fii doi subarbori ce au si ei
mai multe operatii, sa ii tratezi separat intr-o anumita maniera determinista?

De exemplu tratez mai intai subarborele stang si apoi subarborele drept?
Sau trebuie sa fac un mecanism de threaduri care sa poata sa simuleze
acest paralelism cat mai apropiat de realitate.

Va multumesc,
Vlad Ionita

http://mail.yahoo.com