[so][tema 3]Completare enunt

Marius Nicolae mariusn007 at gmail.com
Mon Dec 17 11:06:03 EET 2007

Salut,

La tema 3, nu se spune explicit in enunt, ca atunci cand se face
enter, in cazul in care un thread se blocheaza in coada entry, el
trebuie mai intai sa planifice pe altcineva pentru executie. La Wait,
la Leave si la Signal (pentru Signal_And_Wait) se spune treaba asta,
dar la enter nu, desi din documentatia pdf asta am inteles (am inteles
the hard way, pentru ca monitorul avea un comportament total
neintuitiv si nesimetric, asa ca m-am apucat sa citesc mai cu atentie
pdf-urile alea).

Am trimis mailul asta pentru a-i scuti pe cei de anul viitor de ceva
dureri de cap.

Numai bine,
Marius Nicolae