[so] Tema 4 - comada write

Andrei Ciuca andrei.ciuca at gmail.com
Sun Dec 16 23:30:45 EET 2007

problema este ca modul in care se da comanda ma duce cu gandul la
presupunerea ca programul o sa primeasca tot ... stiu ca e bine intotdeauna
sa te asiguri, dar daca ar fi trebuit sa avem grija de asta, de ce sa mai
citim din linia de comanda numarul de caractere, cand am fi pututu foarte
bine sa-l obtinem numarand cat am citit ...