[so] [Tema3] Testare tema 3

Cosmin Arad so@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 12 Feb 2005 14:20:36 +0200

Mugurel Ionut Andreica wrote:

>     Am rezolvat tema3 (cu monitorul) pe Linux acum
>mult timp (aproape "la timp"), insa abia acum am
>observat in enuntul temei cerintele pentru TSD. In
>functiile din "test3.h", in loc sa folosesc
>"pthread_t" pentru thread-ul corespunzator, am folosit
>"pthread_self()". Are vreun sens sa rescriu tema si sa
>o trimit din nou (caz in care notarea ei va incpe din
>nota 7) ?

Am mai discutat problema pe lista. E o chestiune de optim, de eleganta.
Bineinteles nu e obligatoriu sa faci asa.
Are sens sa rescrii tema pentru ca inveti ceva nou. Daca te intereseaza
strict punctajul, nu o sa depunctez mult pt asta.
E interesant totusi cum ti-ai facut tema fara sa citesti enuntul.

>     Este atat de importanta folosirea TSD-ului pentru
>a verifica daca un thread se afla sau nu in monitor?
>Oricum nu stiu exact la ce va asteptati : cand apelez
>una din acele functii thread-ul poate sa fie sau poate
>sa nu fie in monitor (uneori este, alteori nu este..
>depinde de propria mea implementare a readers/writers
>si sleeping_barbers). Eu am apelat acele functii
>pentru a asigura o secventiere corecta in timp a
>operatiilor (dar uneori le-am apelat cand thread-ul
>este in monitor, alteori cand nu este).

Daca threadul e sau nu in monitor te intereseaza strict in operatiile
monitorului (enter, leave, signal, wait)
si nu are nici o legatura cu rw si sb.

da.

Cosmin