[so] [Tema3] Testare tema 3

Mugurel Ionut Andreica so@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 12 Feb 2005 04:11:42 -0800 (PST)

     Am rezolvat tema3 (cu monitorul) pe Linux acum
mult timp (aproape "la timp"), insa abia acum am
observat in enuntul temei cerintele pentru TSD. In
functiile din "test3.h", in loc sa folosesc
"pthread_t" pentru thread-ul corespunzator, am folosit
"pthread_self()". Are vreun sens sa rescriu tema si sa
o trimit din nou (caz in care notarea ei va incpe din
nota 7) ?
     Este atat de importanta folosirea TSD-ului pentru
a verifica daca un thread se afla sau nu in monitor?
Oricum nu stiu exact la ce va asteptati : cand apelez
una din acele functii thread-ul poate sa fie sau poate
sa nu fie in monitor (uneori este, alteori nu este..
depinde de propria mea implementare a readers/writers
si sleeping_barbers). Eu am apelat acele functii
pentru a asigura o secventiere corecta in timp a
operatiilor (dar uneori le-am apelat cand thread-ul
este in monitor, alteori cand nu este).
      Eu credeam ca testarea pentru readers/writers si
sleeeping_barbers va verifica doar daca operatiile
efectuate se realizeaza in ordinea corecta (ceea ce ar
implica si o functionare corespunzatoare a
monitorului), nu si interactiunea thread-urilor cu
monitorul.. Doar ati spus ca functionarea efectiva a
monitorului va fi testata oricum cu un program
separat, nu?