[so] tema 4 retaliates

George Ciobanu so@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 3 Feb 2005 11:53:46 -0800 (PST)

Salut,

Functia sem_post e safe de folosit in semnale. Mecanismele de sincronizare
definite pentru procese, cum ar fi semafoarele sau cozile de mesaje pot fi
folosite in semnale.

Avand in vedere ca s-au trimis deja teme inseamna ca exista
o solutie. Faptul ca altii nu mai fac tema 4 nu e un motiv sa-ti faca altcineva
tema.

Numai bine,
George