[so] nelamurire privind asincr.

Toma Monica so@atlantis.cs.pub.ro
Sun, 7 Dec 2003 07:02:47 -0800 (PST)

Multumesc de raspuns, insa mai sunt ceva pb care mi-au
ramas neclare :).

1. Practic thread-urile worker vor trata cererile care
le sunt asignate de server secvential, doar ca
operatiile de citire/scriere se fac asincron?

2. Thread-urile de tip a/b trebuie sa poata sa execute
mai multe operatii in acelasi timp, pe mai multe
fisiere?

3. Thread-urile trebuie sa fie pornite tot timpul,
adica la lansarea server-ului sa se creeze toate
thread-urile worker ( sugestia ne-a fost data la
laborator) sau in momentul in care vine o cerere si
exista un "loc liber" sa se lanseze un thread
corespunzator operatiei, care sa se termine in
momentul in care s-a incheiat operatia pe care o
executa?

=====

I dream of finding myself laughing!