[vmchecker-request] Programarea Calculatoarelor CA - vmchecker down

Dorinel Filip dorinel.filip at gmail.com
Sat Oct 19 10:48:06 EEST 2019

Salut Răzvan,

Am încercat să punem VM-ul nostru pe checker, dar cred că ne scapă ceva,
pentru că mereu primim Error 1 de la VMexecutor.

Ai putea să ne dai o mână de ajutor, te rugăm?

Am șters încercările nereușite, dar am lăsat OVA la path
/home/so/vmware/2019/pc-hw-ok.ova
Dacă vrei să-l descarci local, sau altundeva, îl poți găsi și la adresa
https://static.dfilip.xyz/pc-hw-ok.ova

Toate cele bune,
Dorinel Filip