[vmchecker-request] Adaugare cheie ssh vmchecker

Grigore Lupescu grigore.lupescu at gmail.com
Tue Apr 25 20:08:00 EEST 2017

Configuratia sa unde este ? (legat de VMPath din config)
Daca e vreo cheie de instalat in masina virtuala se poate copia de pe
asc at elf cheie privata ~/.ssh/id_rsa, respectiv ~/.ssh/id_rsa.pub. Cheia
publica e deja instalata pe asc at fep.grid.pub.ro. (asc at elf.cs.pub.ro =>
asc at fep.grid.pub.ro, merge)
Alternativ da, trimite-mi cheia masinii virtuale.