[vmchecker-request] Adaugare cheie ssh vmchecker

Grigore Lupescu grigore.lupescu at gmail.com
Tue Apr 25 18:27:22 EEST 2017

Daca am intrebari legate de setup vmchecker unde ar fi cel mai bine sa
scriu ?

In acest moment ma uit la setarile din config (Assignment Config/ Virtual
Machine Config etc) si am eroarea "VMExecutor successfuly started, but it's
taking too long..". cand trimit o tema.
Pentru inceput imi lipseste configuratia masinii virtuale
VMPath=/home/asc/vmware/so-vm-linux-ubuntu/so-vm-linux-ubuntu.vmx
De unde as putea sa fac rost de ceva generic ? Tot ce o sa faca masina
virtuala e qsub/qlogin pe ibm-dp.q.

Multumesc,
Grigore