[vmchecker-request] Comportament dubios vmchecker

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Fri Apr 14 15:42:27 EEST 2017

Darius-Florentin Neatu <neatudarius at gmail.com> writes:
> [...]
> darius.neatu_ *(unde _ este spatiu). Poate si cu alte combinatii, nu le-am
> incercat pe toate.
> Acest lucru este o problema pentru ca daca submit de pe cele 3 conturi voi
> avea 3 rezultate simultan la aceeasi materie.
> Exemplu: la PA[1], am 3 note :D.
>
> Aceasta problema a fost semnalata de userul cu id-ul: grigore.popescu0611
>
> Va rugam sa rezolvati aceasta problema, pentru a nu exista discutii cu nota
> pe care un student o va primi daca are multiple intrari in interfata.
> Momentan avem doar un caz, deci putem face fata. Am dori sa prevenim o

Salutare, Darius.

Știm de problemă de ceva timp. Nu considerăm că este atât de gravă așa
că vom prioritiza rezolvarea sa după încheierea semestrului, ca să nu
riscăm să stricăm ceva la interfața vmchecker. O vom rezolva în vacanță.

Să creezi tu, te rog, un issue pe GitHub[2] cu descrierea problemei.

> [1] https://vmchecker.cs.pub.ro/ui/#PA
[2] https://github.com/rosedu/vmchecker/issues

Răzvan