[vmchecker-request] Probleme vmchecker

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Fri Apr 7 12:56:27 EEST 2017

Andrei Vasiliu <andrei.vasiliu2211 at gmail.com> writes:
> Hei, Răzvan.
>
> În continuare primesc aceeași eroare :(.
>
> Acum văd că e spațiu pe elf (am mai șters și eu de pe la sd).

Astfel de cereri să le trimiți, te rugăm, la adresa
vmchecker-request at cursuri.cs.pub.ro. Am adăugat eu acum adresa.

Era o greșeală de configurare în config:
--- corect ---
VMPath=/home/sd/vm/so-vm-linux-ubuntu/so-vm-linux.vmx
--- greșit ---
VMPath=/home/sd/vm/so-vm-linux-ubuntu/so-vm-linux-ubuntu.vmx
---

Acum merge. Am resubmis toate temele 1 submise[1] și e totul în regulă.

Ca idee, e bine să faceți în fiecare an un director nou
vmchecker-storer-$AN, așa cum este indicat aici[2].

[1] https://vmchecker.cs.pub.ro/ui/#SD
[2] https://github.com/rosedu/vmchecker#add-a-new-instance

Răzvan