[vmchecker-request] Instanta temporara de curs (29 octombrie - 2 noiembrie) pe vmchecker - CS4HS

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Oct 20 21:54:12 EEST 2012

Salutare!

În perioada 29 octombrie - 2 noiembrie facem un curs cu niște elevi. În
acest curs dorim să le prezentăm tehnologii open source. Între acestea
vom prezenta și vmchecker.

Pentru aceasta avem nevoie de o instanță de curs (adică un curs adăugat
instalării curente de vmchecker) denumită CS4HS. Pe lângă CPL,
programare, RL etc. să apară și CS4HS.

Ca să nu ne mai batem capul vrem să folosim mașina virtuală de la SO.

De asemenea, nefiind studenți din facultate, vrem niște conturi
dedicate. Voi veni eu un e-mail cu lista de conturi care să fie create.

După data de 2 noiembrie 2012, instanța de curs pe vmchecker și
conturile aferente pot fi șterse.

Răzvan

P.S.: Știu că e vmchecker.cs.pub.ro picat. Dau acest mail ca să fie avut
în vedere în momentul repornirii.