[so2] [Tema 2] - Driver UART

Raducanu Constantin raducanu.costi at gmail.com
Thu Apr 8 12:27:05 EEST 2021

Un amanunt important pe care am uitat sa-l precizez este faptul ca tema
poate sa fie facuta si in echipa (maxim 2 persoane). Este necesar doar ca o
singura persoana sa faca upload, dar va trebui sa specifice in README
componenta echipei.

Spor!

Constantin

În joi, 8 apr. 2021 la 00:05, Raducanu Constantin <raducanu.costi at gmail.com>