[so2] [SO2] [Catalog] Formula "Nota teste Laborator" arata 0

Vali Ghita valx92 at gmail.com
Mon May 18 15:11:00 EEST 2020

În lun., 18 mai 2020 la 14:54, Razvan Deaconescu via so2
<so2 at cursuri.cs.pub.ro> a scris:

Salut Paul,

Punctajul pentru un laborator este compus din activitate (70%) și nota
obținută la testul laboratorului respectiv (30%). Dacă nu ai
participat la laborator, nu este punctat nici testul.
Această regulă este valabilă doar pentru laboratoarele pe care le-am
susținut online, testul după fiecare laborator a fost o cerință a
facultății pentru a valida participarea fiecărui student în cadrul
activităților online.

Vali.