[so2] [Tema 4] Problema send

Diana Grecu dianagrecu07 at gmail.com
Fri May 8 17:37:09 EEST 2020

Buna,

Incerc sa implementez functia stp_sendmsg si urmarind exemplul de aici [1]
apelez functia
dev_get_by_index, dar rezultatul intors de aceasta e mereu NULL.

Am de asemenea o intrebare si aici: al doilea parametru al functiei,
indicele interfetei, este luat in exemplu din msg->msg_name; acesta nu e un
pointer catre socket-ul catre care se trimite pachetul? Nu ar trebui ca al
doilea parametru al functiei dev_get_by_index sa refere interfata pe care
s-a dat bind?

Principala problema e totusi faptul ca rezultatul e mereu NULL si nu
stiu daca ar trebui sa mai fac eu altceva inainte sau daca trebuie sa
configurez ceva in masina virtuala.

Daca are cineva vreo idee de ce se comporta asa, ar fi de mare ajutor.

Multumesc,
Diana