[so2] [Tema1] Double free or coruption | invalid next size

Ionuț Mihalache ipopescu46 at gmail.com
Sat Mar 28 12:24:22 EET 2020

Salutare,

Primesc double free or coruption și invalid next_size (normal) din
executabilul care testează. Acestea erori apar doar când înregistrez
kretprobes pentru kfree, mutex_lock și mutex_unlock. Am încercat să las
handlere goale și tot primesc erorile cât timp fac înregistrarea. Nu știu
exact cum să fac debug. Am încercat să nu eliberez memoria intenționat și
tot primesc aceste erori. Vreun sfat de cum aș putea să văd unde este
greșeala?

Mulțumesc