[so2] Examen restanta / marire SO2 in sesiunea toamna 2020

Gabriel MIU (6903) gabriel.miu at stud.acs.upb.ro
Tue Aug 25 15:57:28 EEST 2020

> From: so2 <so2-bounces at cursuri.cs.pub.ro> on behalf of Razvan Deaconescu via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro>

> Puteți retrimite teme de casă nesubmise încă așa cum este precizat în
> pagina de reguli[3]. Temele le veți trimite folosind
> vmchecker[4]. Termenul de trimitere a temelor este duminică, 30 august
> 2020, ora 23:00.

În regulament[3] observ că scrie că se pot trimite teme nesubmise încă "doar" în cazul temelor copiate (cel puțin, eu așa înțeleg de acolo). Eu am apucat să trimit o submisie a temei 1 în mai doar ca să văd rezultatul testelor de pe vmchecker, pentru că aveam ceva probleme cu checkerul local. În final, n-am mai apucat să termin tema, rămânând acea submisie care a fost punctată cu 0. Acum vreau să trimit cel puțin și tema 1. Va fi acceptată?

Mulțumesc!

[3] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/reguli-notare#restantamarire