[so2] [Tema5] Intrebare pitix_truncate

Alexandru Meterez alexandrumeterez at gmail.com
Sun Apr 19 15:52:42 EEST 2020

Salutare.
Nu inteleg daca pitix_truncate merge ca truncate-ul din userspace.

Adica in pitix_setattr, care eu inteleg ca se apeleaza mereu cand se
schimba ceva legat de inode(dimensiune, drepturi etc), daca modific
size-ul, trebuie sa intre pe pitix_truncate. In pitix_truncate, in
functie de attr->ia_size, trebuie sa ma uit daca noul size e mai mare sau
mai mic fata de cel vechi si sa aloc mai multe blocuri, respectiv sterg
blocuri.

Nu stiu daca fac eu ceva fundamental gresit, dar la mine attr->ia_size e
vesnic 0. Am pus printuri si nu se schimba nimic cand scriu/sterg ceva
dintr-un fisier. Putin ajutor va rog?
Multumesc!