[so2] [Tema3] adăugare pagini

Andreea Mitran andreea.mitran10 at gmail.com
Thu Apr 16 19:33:35 EEST 2020

Funcția *bio_alloc* primește ca al doilea parametru *nr_iovecs*.

Mie mi-a mers atunci când am setat acest parametru la numărul de pagini
conținut de structura bio pe care o duplic. Dacă îi setezi 1 (așa cum am
făcut la laborator), atunci cred că nu vei putea adăuga mai mult de o
pagină (nu sunt sigură, dar mie doar așa mi-a mers).