[so2] [Tema2] Lock-less

Paul Olaru olarupaulstelian97 at gmail.com
Wed Apr 8 16:13:10 EEST 2020

Kfifo face el toată sincronizarea necesară când ai un singur reader și un
singur writer. Ai grijă totuși cum sincronizezi deschiderea, închiderea
fisierului (cred că se poate fără spinlock ci cu alte primitive atomice?)
și cum faci sincronizarea la init și exit (e probabil doar o chestie de
ordering aici, not sure)