[so2] [Tema 2] Problemă write

Andreea Mitran andreea.mitran10 at gmail.com
Sun Apr 5 17:53:58 EEST 2020

Din ce am citit pe listele de discuții din anii anteriori, întreruperea TX
trebuie activată din nou, atunci când se efectuează write din user space.

Deși fac acest lucru și handler-ul întreruperii este chemat, bitul
corespunzător din IIR care să îmi spună că hardware-ul are de citit date
scrise din user space este 0. Am afișat valoarea registrului IIR în
întrerupere și aceasta este destul de bizară față de valoarea pe care o are
la testele corespunzătoare pentru read.

La testul 3, am passed pentru operația de read, însă la testul 4, programul
se blochează, întrucât eu în handler-ul de întrerupere verific valoarea
bitului corespunzător întreruperii pentru a stabili că trebuie să trimit
date la hardware, care este 0.

Știți cumva care ar putea fi problema?

Mulțumesc,
Andreea