[so2] [Tema2] Operație IOCTL

Andreea Mitran andreea.mitran10 at gmail.com
Thu Apr 2 16:17:52 EEST 2020

Salutare,

Din ce am înțeles din inspectarea enunțului și a header-ului pus la
dispoziție, pentru IOCTL vom primi o adresă pentru o structură
uart16550_line_info, pentru a configura linia.

Întrebarea mea este: până la primirea parametrilor de configurare de la
IOCTL cum se comportă char device-urile? Ele trebuie înregistrate la
inițializare, când se realizează insmod, sau după ce am primit parametri?

În cazul în care ele trebuie înregistrate atunci când este încărcat modulul
de kernel cu insmod, cum se comportă mai exact device-urile și ce ar trebui
să fac cu apelurile interceptate din user space?

Mulțumesc,
Andreea