[so2] Corectare manuala tema 4 Simple Transfer Protocol

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Fri May 24 01:42:18 EEST 2019

On Thu, May 23, 2019 at 6:26 PM Razvan Deaconescu via so2
<so2 at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Salutare.
>
> Întrucât avem probleme cu vmchecker[1], vom corecta tema 4: Simple
> Transfer Protocol[2] manual până cel târziu mâine, vineri, 24 mai
> 2019. Ne cerem scuze de inconveniențe.

Salut,

Toate temele ar trebui sa fie corectate acum! Daca nu apare nota in catalog
sau aveti orice alta observati dati-mi un mail in privat.

De asemenea, vom face maine verificarea anti-copiere. Daca aveti o tema
pentru care din diverse motive credeti ca nu ar trebui luata in considerare
dati-mi un email in privat ;)

thanks,
Daniel.