[so2] [Tema 3] Problema write crc

Catalin Neagu neagu.catalin.f at gmail.com
Wed May 1 15:33:22 EEST 2019

Salut,

Am ajuns la partea la care trebuie sa scriu in sectiunea de CRC-uri. La un
moment dat, incerc sa imi fac un bio special pentru a scrie un CRC pentru
un sector, "crc_bio = bio_alloc(GFP_NOIO, 1)", dar ajung la un kernel bug:

"BUG: sleeping function called from invalid context at mm/mempool.c:375
in_atomic(): 1, irqs_disabled(): 0, pid: 238, name: run-test
INFO: lockdep is turned off.
CPU: 0 PID: 238 Comm: run-test Tainted: G           O      4.19.0+ #1
Hardware name: QEMU Standard PC (i440FX + PIIX, 1996), BIOS 1.10.2-1ubuntu1
04/01/2014
Call Trace:
 dump_stack+0x66/0x96
 ___might_sleep+0x155/0x250
 __might_sleep+0x32/0x90
 mempool_alloc+0x89/0x140
 bio_alloc_bioset+0x16d/0x300
 ? vprintk_func+0x38/0xc0
 ? kmap_atomic_prot+0x36/0xc0
 ssr_make_request+0x29b/0x6a6 [ssr]
 ? wait_woken+0xa0/0xa0
 generic_make_request+0x24e/0x450
..."

Gresesc ceva cand aloc bio-ul? Am incercat si cu GFP_NOIO | GFP_ATOMIC si
nu rezolva nimic... Poate nu am inteles prea bine cum sa fac partea de
scriere a crc-urilor. Daca a mai avut cineva problema sau daca cumva
gresesc abordarea, puteti sa-mi dati un hint, va rog?

Catalin