[so2] [Tema1] Problema kmalloc

Anghel Calugareanu calugareanu.anghel at gmail.com
Sun Mar 31 17:27:34 EEST 2019

Buna ziua,

Am o problema la inspectia __kmalloc, mai exact in handler-ul
kmalloc_probe_handler. In acest handler eu doresc sa pastrez dimensiunea si
adresa. Am definit deja lista si la acest pas doresc sa introduc aceasta
dimensiune si adresa. Pentru aceasta trebuie sa dau un kmalloc pentru a
introduce datele in lista. Din cauza acestui kmalloc imi apare problema de
call trace [1]. Din ce cauza imi apare acest warning si ce as putea face
pentru a rezolva aceasta problema?

Observatie: Toate testele imi trec, desi apare aceasta problema. Am
sincronizat tot ce era de sincronizat cu accesul la liste.

[1]https://imgur.com/Msz1ngo

Multumesc anticipat,
Calugareanu Anghel