[so2] [Tema1] Probleme kfree

Cristi Dutescu cristi.dutescu at gmail.com
Sat Mar 30 18:27:23 EET 2019

Salutare,

Am o problema in handler-ul de kfree. Primul lucru pe care il fac este sa
aflu daca pid-ul procesului care face kfree este unul din cele urmarite de
tracer. Daca nu este, fac return, altfel continui cu ce am de facut.
Problema este ca daca intre inceputul handler-ului, si acel return in caz
ca nu este un proces urmarit, eu fac orice alta operatie ceva mai lunga
(pr_alert sau ceea ce lipseste din titlul ",Stock and Two Smoking
Barrels"), intru intr-o bucla infinita. Pare ca un proces pe care eu nu il
urmaresc face incontinuu kfree.
A mai patit cineva asta, si daca da, cum ati rezolvat-o?

Cristian Dutescu