[so2] [Tema 1] Problema build checker

Nedelcu Vlad nedelcu_vlad at yahoo.com
Sat Mar 23 15:58:50 EET 2019

Salut,
Am o problema in momentul in care incerc sa compilez checker-ul. Avand in vedere ca lucrez pe o masina 64-bit, am inlocuit in fisierele Makefile "-m32" cu "-m64" pentru a putea compila. Dar, dupa rularea "make build", desi fisierele executabile par sa fie generate primesc la final eroarea:
cc: error: _test/tracer_test.o: No such file or directorycc: fatal error: no input files
Verificand folderul acela eu gasesc insa fisierul "tracer_test.o", desi compilatorul nu il vede. Apoi, daca incerc sa incarc modulul pe masina virtuala, la rularea checker-ului (./_checker) primesc eroare la rularea "tracer_test" (probabil din cauza ca nu recunoaste formatul):
./tracer_test: line 1: ELF: not found

Cum as putea rezolva problema?
Multumesc,Vlad