[so2] [Tema2] parametrii de comunicatie

Nedelcu Vlad nedelcu_vlad at yahoo.com
Sat Apr 13 16:11:53 EEST 2019

 Am inteles acum, multumesc pentru raspuns.    On Saturday, April 13, 2019, 4:00:01 PM GMT+3, Iulian Matesica <iulian.matesica at gmail.com> wrote:

 Salut Vlad,
> In header, pentru paritatea para se foloseste valoarea 0x18. Dar de aici [1], inteleg ca pentru paritatea aceasta ar trebui setati bitii 3 si 4 (adica 8 + 16 = 0x24).Valoare de 0x18 din header este ok. Este corect, trebuie setati bitii 3 si 4, dar numarotarea bitilor se face de la 7 la 0, de la dreapta la stanga. Adica, registrul respectiv are urmatorul format:
Bit 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | 0Prin setarea bitilor 3 si 4 obtinem obtinem valoarea hex 0x18. Inca o observatie, 8 + 16 == 24 in zecimal, care este 0x18 in hex.
> Mai exista si inca o paritate in header despre care nu gasesc nimic (stick).
Exista si ea, vezi descrierea registrului LCR mai jos in pagina. Se numeste "Set Parity" in loc de "Stick Parity".
> Sunt ok acele valori? Daca da, cum ar trebui combinata paritatea cu len si stop pentru a forma byte-ul acela pentru LCR?Da, sunt ok, nu se supraun.
Iulian

În sâm., 13 apr. 2019 la 15:38, Nedelcu Vlad via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> a scris:

Salut!
Am o nelamurire in ceea ce priveste parametrii de comunicatie. In header, pentru paritatea para se foloseste valoarea 0x18. Dar de aici [1], inteleg ca pentru paritatea aceasta ar trebui setati bitii 3 si 4 (adica 8 + 16 = 0x24). Mai exista si inca o paritate in header despre care nu gasesc nimic (stick). Sunt ok acele valori? Daca da, cum ar trebui combinata paritatea cu len si stop pentru a forma byte-ul acela pentru LCR?
Multumesc,Vlad
[1] ByteRunner.com | TECHNICAL DATA ON 16550

Links in the message (1)

|  |  |
ByteRunner.com | TECHNICAL DATA ON 16550

http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/resurse/lista-discutii

--
Iulian-Răzvan Mateșică