[so2] [Tema2][Comportamentul handler-ului]

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Thu Apr 11 00:03:52 EEST 2019

Dima Brigalda via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Buna ziua, am 2 intrebari.
>
> 1. Care ar trebui sa fie comportamentul handler-ului de intrerupere in
> cazul in care s-a primit un mesaj, dar nu exista loc in buffer.

Se pierd datele primite. Nu implementăm nimic de flow control. Testele
sunt la o viteză în care dacă nu faci operații prea complexe nu apare
problema asta.

E destul de important să activați hardware fifo-ul din controller-ul
UART 16550.

> 2. Care ar trebui sa fie lungimea buffer-ului?

Nu e atât de relevant. Cred că orice dimensiune între 1024 și 8192 de
octeți ar trebui să fie suficientă.

Răzvan